JUDr. Viliam Hečko, PhD.

JUDr. Viliam Hečko, PhD.

Fitclan coach & speaker, osobní trenér 365 Gym
Vilo je členem Fitclan týmu a zároveň jeho hlavním přednášejícím. Aktivně se podílí na šíření osvěty formou článků, seminářů a webinářů zaměřených na výživu, práci s kaloriemi, silový trénink a udržitelný fitness životní styl určený pro širokou veřejnost. Několik let působí i jako osobní trenér v rámci 365 Gym. Na svůj soukromý Instagram přidává tipy ke cvičení a stravě.

Zajímavosti o lektorovi

Už 14 let trénuje se železem.

Zastává filozofii přerušovaného hladovění (Intermittent Fasting), IIFYM a flexibilního přístupu ke stravě (flexible dieting).

Je úspěšným závodníkem v naturální kulturistice.

Má doktorát z trestního práva.

Videa od lektora

Denní energetický výdej a jeho komponenty

Co se v lekci dozvíte:

  • Z čeho se skládá celkový denní energetický výdej
  • Jakou roli hraje ve výdeji bazální metabolismus
  • Co je to termický efekt potravin a jak ovlivňuje energetický výdej
  • Jaký pohyb počítáme do energetického výdeje
  • Jak můžeme měřit energetický výdej
Délka lekce:
24 minut

Faktory ovlivňující energetický výdej

Co se v lekci dozvíte:

  • Co všechno má vliv na náš energetický výdej
  • Zda nám dlouhodobý kalorický deficit neškodí
  • Co se stane, když tělu při velké zátěži nedodáme dost energie
  • Co je to adaptivní termogeneze nebo Training Effect
  • Jak charakterizujeme koncept Constrained energy model
Délka lekce:
21 minut

Energetický výdej běžných a sportovních aktivit

Co se v lekci dozvíte:

  • Jakou energii vydáváme při běžných denních aktivitách
  • Jaké jsou rozdíly mezi spalováním energie u žen a mužů
  • Jak funguje výdej energie při různých sportovních činnostech
  • Kde leží hranice energetického výdeje při extrémních sportovních výkonech
Délka lekce:
18 minut

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Podívejte se na naše newslettery.
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.