Mgr. Lenka Vojtovič (Augustínová)

Mgr. Lenka Vojtovič (Augustínová)

fyzioterapeutka a spolumajitelka centra Kinisi
Lenka je spolumajitelkou a fyzioterapeutkou Kinisi centra fyzioterapie, které spojuje profesionální přístup zkušených fyzioterapeutů se špičkovým moderním vybavením. Podílela se na tvorbě tzv. Domácího fyzioplánu, což je unikátní 4týdenní program obsahující více než 80 podrobně popsaných cviků, které je možné cvičit samostatně doma. Sama se specializuje na koncept Dynamické neuromuskulární stabilizace podle prof. Koláře, léčbu metodou Ludmily Mojžíšové, terapii spouštěcích bodů, kineziotaping a vertebro-viscerální vztahy.

Zajímavosti o lektorovi

Bývala vrcholovou sportovkyní a k fyzioterapii ji přivedla zvědavost, jak funguje lidské tělo a pohybový aparát.

V Kinisi se snaží lidem pomoci zbavit se akutních i chronických obtíží pohybového systému s využitím aktuálních vědeckých poznatků nejmodernějších metod fyzioterapie.

Pracuje převážně s vrcholovými sportovci, ženami s gynekologickými potížemi, těhotnými a ženami po porodu.

V současné době připravuje cvičební programy speciálně pro ženy.

Skrze Instagram Kinisi vzdělává veřejnost o správném provedení cviků a nejčastějších chybách.

Videa od lektora

Core – trupová stabilizace

Co se v lekci dozvíte:

  • Jak vypadá anatomie svalů trupu
  • Co je hluboký stabilizační systém a proč je důležité s ním pracovat
  • Jak souvisí oslabený stabilizační systém s bolestmi zad
  • Které cviky jsou vhodné na procvičení core 
  • Jaké jsou nejčastější chyby při cvičení 
  • Tipy, jak aktivovat core během dne

Koleno

Co se v lekci dozvíte:

  • Základy anatomie kolenního kloubu
  • Jak správně provádět dřep či výpad včetně popisu nejčastějších chyb
  • Jak vypadá správná opora chodidla a proč je důležitá
  • Co jsou bolestivé spoušťové body a jak se léčí

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Podívejte se na naše newslettery.
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.