Mgr. Martin Krobot

Mgr. Martin Krobot

nutriční terapeut a předseda České asociace nutričních terapeutů
Martin je nutriční terapeut a učí na Lékařské fakultě MU, kde zároveň získal své vzdělání v nutriční terapii. Aktuálně zde dělá doktorát z preventivního lékařství a působí rovněž jako předseda České asociace nutričních terapeutů. Odborně se specializuje na potravinové alergie a intolerance, které řeší v poradně při LF MU. Intenzivně se také věnuje dietnímu stravování ve školních jídelnách, které v Brně koordinuje a přednáší o něm na konferencích v ČR. Angažuje se i v personálním zajištění nutriční péče v českých nemocnicích.

Zajímavosti o lektorovi

Na studium nutriční terapie ho v 18 letech nalákalo školení firmy distribuující doplňky stravy.

Je spoluzakladatel a první předseda Studentské asociace nutričních terapeutů, která funguje dodnes.

V roce 2020 přednášel na XXXVI. mezinárodním kongresu SKVIMP ČLS JEP.

Snaží se o legislativní vymezení výživových poradců a nutričních terapeutů.

Je vysloveně alergický na překrucování vědy v médiích a snaží se aktivně vysvětlovat, jak je potřeba s vědeckými výstupy pracovat.

Videa od lektora

Nutriční terapeut jako obor

Co se v lekci dozvíte:

  • Jaký je rozdíl mezi výživovým poradcem a nutričním terapeutem
  • Jak se stát nutričním terapeutem a co vás při studiu čeká
  • Jak vypadají praxe nutričních terapeutů
  • Co vám tento obor může přinést
  • Jaká může mít nutriční terapeut uplatnění
Délka lekce:
31 minut

Jak číst studie o výživě

Co se v lekci dozvíte:

  • Jaké typy vědeckých studií existují
  • Jaké mohou být úrovně kvality vědeckých důkazů
  • Jakou mají vědecké studie strukturu a proč je důležité ji znát
  • Na jaké chyby ve studiích můžete narazit
  • Důležité rady o různých interpretacích vědeckých studií
Délka lekce:
46 minut

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Podívejte se na naše newslettery.
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.