Svalové dysbalance a špatné držení těla

Svalové dysbalance a špatné držení těla

Při svalové dysbalanci dochází k nerovnováze v zapojení svalů, což může způsobit komplikace při cvičení i v běžném životě. Jak dysbalancím zabránit, co je to kineziologický normál a proč není dobrá hypermobilita? Se všemi pojmy vás seznámí fyzioterapeutka Klára Vomáčková a vysvětlí, při jakých potížích už je vhodné odborníka, jakým je ona, vyhledat.
Při svalové dysbalanci dochází k nerovnováze v zapojení svalů, což může způsobit komplikace při cvičení i v běžném životě. Jak dysbalancím zabránit, co je to kineziologický normál a proč není dobrá hypermobilita? Se všemi pojmy vás seznámí fyzioterapeutka Klára Vomáčková a vysvětlí, při jakých potížích už je vhodné odborníka, jakým je ona, vyhledat.
1.
Svalová dysbalance
2.
Nepříjemnosti, které mohou vznikat
3.
Jak zabránit dysbalancím
4.
Vyhledání fyzioterapeuta
5.
Pomoc fyzioterapeuta

Co se naučíte?

  • Jak vznikají dysbalance a co nám mohou způsobovat
  • Jakým způsobem se bránit dysbalancím 
  • Proč je důležitá prevence dysbalancí a jak na ni
  • Jak má vypadat správný pohyb 
  • Kdy je vhodné navštívit fyzioterapeuta

Mgr. Klára Vomáčková

fyzioterapeutka, trenérka a zakladatelka Fit and Tasty
Klára aka Fit and Tasty vyznává komplexní pohled na zdraví člověka. Školí pro Fitness institut, působí jako asistent na fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity, a především pracuje jako fyzioterapeutka a trenérka. Vystudovala magisterský obor Regenerace a výživa ve sportu a bakalářský obor Fyzioterapie.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Podívejte se na naše newslettery.
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.