Silový trénink

Silový trénink

Silový trénink není pouze o nárůstu svalů, ale je to komplexnější cvičení, které by mělo být součástí našeho tréninkového plánu, ať už chceme svaly, nebo ne. Zakladatel Fitness Institutu Jan Caha vás naučí, jak si správně sestavit silový trénink, a představí vám všechny jeho proměnné. A pokud jste náhodou začátečníci, nenechte si ujít i závěrečné tipy, na co si dát v prvních trénincích pozor.
Silový trénink není pouze o nárůstu svalů, ale je to komplexnější cvičení, které by mělo být součástí našeho tréninkového plánu, ať už chceme svaly, nebo ne. Zakladatel Fitness Institutu Jan Caha vás naučí, jak si správně sestavit silový trénink, a představí vám všechny jeho proměnné. A pokud jste náhodou začátečníci, nenechte si ujít i závěrečné tipy, na co si dát v prvních trénincích pozor.
1.
Význam silového tréninku
2.
Co je to silový trénink a jak funguje
3.
Složení tréninkové jednotky
4.
Jak často trénovat
5.
Trénink začátečníka
6.
Typy silových tréninků

Co se naučíte?

  • Co všechno patří do silového tréninku 
  • Proč bychom měli silový trénink provádět
  • Jak si složit tréninkovou jednotku 
  • Jak postupovat, pokud se silovým tréninkem začínáte
  • Jaké jsou typy silových tréninků

Mgr. Jan Caha

lektor, trenér a zakladatel Fitness Institutu
Jan je majitelem vzdělávacího zařízení Fitness Institut, které založil v roce 2012 a kde funguje nejen jako jeho garant, ale i jeden z lektorů. Již více jak 15 let působí ve fitness jako aktivní sportovec, ale také jako lektor a specialista na sportovní výživu a fitness trénink. V oboru fitness tréninku je také vědeckým pracovníkem při doktorském studiu na Masarykově univerzitě.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Podívejte se na naše newslettery.
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.