DomůFitnessPříprava na půlmaraton

Příprava na půlmaraton

Zaběhnout si půlmaraton nebo jiný podobný závod je důležitým mezníkem mnoha běžců. Kdy začít s přípravou, na co bychom měli myslet před závodem a jak si sestavit tréninkový plán v závislosti na termínu závodu? Na podobné otázky vám odpoví ostřílený běžec Martin Levý, který připravil na půlmaraton spousty úspěšných běžců.

Celkem 8 částí

1. Základ přípravy na půlmaraton
2. Vytrvalost
3. Rychlost
4. Síla
5. Jak vše skloubit dohromady
6. Jak vypadá týden před závodem
7. Co vyhrává závody
8. Co řešit po registraci na závod

Co se naučíte?

  • Na co se zaměřit při přípravě na půlmaraton
  • Jak by měl vypadat trénink vytrvalosti
  • Proč je dobré nepodcenit trénink rychlosti
  • Jak velkou roli hrají v tréninku silové vstupy
  • Jak si sestavit tréninkový plán v závislosti na čase
  • Co řešit, když už mám registraci na závod

Martin Levý

běžecký trenér RunCzech, HESU, Jdu běhat a Běhu zdar
Martinův život je propleten pohybem: závodní tanec, sport a výpravy do hor. Poté co vystudoval filozofii se rozhodl plně položit do pohybu. Reprezentoval univerzitu na akademických hrách s bronzovými, stříbrnými i zlatými medailemi. Během studia na sportovní škole Palestra v roce 2013 byl požádán o záskok na běžeckém tréninku v RunCzech Běžeckém centru Running Mall, kde pár let poté zastával post Head Coach of Running Mall. A běhání ho už (nikdy) nepustilo!