DomůNutriPřerušované hladovění

Přerušované hladovění

Přerušované hladovění alias Intermittent fasting je čím dál více oblíbená stravovací metoda. Co všechno tento styl obnáší, jaké kolem něj kolují mýty a zda by to byl vhodný stravovací způsob právě pro vás, se dozvíte v odborné lekci od nezávislého výživového specialisty Michala Richtera.

Celkem 7 částí

1. Historie přerušovaného půstu
2. Formy přerušovaného půstu
3. Přerušovaný půst a fyzická zátěž
4. Mýty o přerušovaném půstu
5. Než aplikujete přerušovaný půst
6. Tipy pro dodržování přerušovaného půstu
7. Shrnutí o přerušovaném půstu

Co se naučíte?

  • Co je přerušovaný půst a jaké jsou jeho formy
  • Jak skloubit přerušovaný půst a fyzickou zátěž
  • Které mýty se nejčastěji pojí s přerušovaným půstem
  • Co dělat, než se pustíte do přerušovaného půstu
  • Jak si poradit s přerušovaným půstem, pokud ho dodržujete

Michal Richter

nezávislý výživový specialista
Michal má za sebou studium v oboru klinické a sportovní výživy. Výživou člověka se zabývá od roku 2008 s úzkým zaměřením na sportovní výživu. Od roku 2010 je součástí redakčního týmu Ronnie.cz. Pravidelně přednáší pro budoucí trenéry II. a I. stupně pod hlavičkou SKFČR na FTVS UK. Spolupracuje se sportovci a běžnou populací s cílem optimalizovat jejich stravovací návyky na základě aktuálních vědeckých poznatků a personalizovaného přístupu. Od roku 2015 se mimo jiné specializuje na vývoj doplňků stravy pro českou firmu Survival Nutrition Supplements®.