DomůFitnessPohyb v kanceláři

Pohyb v kanceláři

Máte sedavé zaměstnání? Bolí vás často záda? Jak to vyřešit? S bolestmi zad se potýkáme velmi často a jednou z příčin mohou být špatné pohybové návyky v práci. Velmi často pak řešíme pouze následky a vyhledáváme pomoc odborníků, až když je pozdě. O tom, jak si správně přizpůsobit pracovní místo, osvojit si zdravé pohybové návyky a předejít tak zdravotním komplikacím, vám poví Nela Ďopanová.

Celkem 4 částí

1. Jak správně sedět
2. Nastavení pracovního místa
3. Jak se pohybovat v kanceláři
4. Jak aplikovat zdravý pohyb

Co se naučíte?

  • Jak správně a zdravě sedět u stolu
  • Jak si co nejlépe upravit pracovní místo
  • Tipy, jak si v práci ulehčit a nezatěžovat tělo
  • Jak zařadit zdravé pohybové návyky do každodenního života

Nela Ďopanová

zakladatelka Fpohybu
Nela měla jiné dětství a přitom skoro stejné jako její vrstevníci. Narodila se s rozštěpem páteře, kdy by podle lékařů s touto diagnózou neměla chodit. “Rozchodila to”, za čímž stojí každodenní návyky, práce s myslí a získaný přístup k pohybu. Od narození spolupracovala s fyzioterapeuty a trenéry (např. i profesor Kolář a jiní odborníci), díky nimž si jako pacient vyzkoušela řadu metod a přístupů k pohybu a tělu. Již při studiu VŠE v Praze založila společnost Fpohybu, kde své poznatky a zkušenosti nejen z oboru fyzioterapie, ale hlavně svého pohledu pacienta, předává společně se svým týmem dál. Fpohybu se zaměřuje na změnu pohybové kultury v českých kancelářích, protože většina bolestí a špatných pohybových stereotypů vzniká právě během pracovní doby.