DomůFitnessPalivo pro pohyb

Palivo pro pohyb

Co jíst před cvičením a co po něm? Jak funguje spalování a jak pracovat s glykemickým indexem? Vendula Navrátilová má jak ke sportu, tak k výživě velmi blízko, je to totiž nutriční terapeutka a zároveň bývalá vrcholová sportovkyně. Proto vás právě ona provede lekcí o benefitech pohybu a zdrojích energie, které pro pohyb využíváme. Dozvíte se také, jak se stravovat před cvičením, během něj i po něm.

Celkem 10 částí

1. Benefity pohybu
2. Zdroje energie
3. Energetický výdej
4. Intenzita pohybové aktivity
5. Stravování při pohybu
6. Glykemický index
7. Pitný režim
8. Co jíst před zátěží
9. Co jíst během zátěže
10. Co jíst po zátěži

Co se naučíte?

  • Jaké benefity nám pohyb přináší
  • Jaké zdroje energie při zátěži využíváme
  • Jak je to s pitným režimem a stravováním při sportu
  • Co je glykemický index a jak nás ovlivňuje
  • Co jíst před tréninkem a co po něm
  • Kdy dává smysl doplňovat energii i během zátěže

Vendula Navrátilová

nutriční terapeutka
Vendula působí jako nutriční terapeutka na 3. interní klinice Všeobecné fakultní nemocnice v Praze, kde se věnuje především pacientům s obezitou a cukrovkou. Setkat se s ní můžete také v rámci projektu Oberisk v ORP centru v Praze v Dejvicích. Vendula je zároveň studentkou postgraduálního studia na 1. lékařské fakultě v oboru Preventivní medicína a na této škole i přednáší. V minulosti reprezentovala ČR v cyklistice a byla vrcholovou sportovkyní, a proto se na problematiku výživy a sportu zaměřuje. Je také autorkou webu NutriRaj.cz.