DomůNutriNízkosacharidové stravování

Nízkosacharidové stravování

Low carb, ketogenní dieta, paleo a další výživové směry omezující příjem sacharidů. Určitě jste o nich slyšeli a možná jste i některou zkusili. Mohou za přibírání opravdu jen sacharidy? A která redukční dieta vážně funguje? Jak se v dietách vyznat a jak je to s nízkosacharidovým stravováním, vám prozradí Lukáš Roubík.

Celkem 6 částí

1. Jak fungují redukční diety
2. Low carb vs. low fat
3. Terapeutické využití
4. Sportovní výkon
5. Vliv na zdraví
6. Redukce a udržitelné návyky

Co se naučíte?

  • Na jakém principu fungují redukční diety
  • Detailní informace o dietách low carb a low fat
  • Jaký vliv má nízkosacharidové stravování na hubnutí a sportovní výkon
  • Zda je nízkosacharidové stravování vhodné z dlouhodobého hlediska

Lukáš Roubík

odborník na výživu a spoluzakladatel Institutu moderní výživy
Lukáš je odborník na výživu s více než 15 lety praxe a spoluzakladatel Institutu Moderní Výživy. Obor Výživa člověka vystudoval na Lékařské fakultě Masarykovy univerzity v Brně, biomedicínské inženýrství na ČVUT v Praze. Ve své praxi se zabývá popularizací vědecky podloženého pohledu na výživu, zdraví a redukční diety prostřednictvím nutričního poradenství a vzdělávacích akcí pro studenty, profesionály, sportovce i širokou veřejnost.