DomůNutriMýty ve výživě II.

Mýty ve výživě II.

Může snídaně nastartovat metabolismus? Jak fungují negativní kalorie? V čem nám může pomoci vodíková voda a k čemu nám jsou superpotraviny? Tohle a mnohem více rozebereme s nutriční terapeutkou Andreou Mokrejšovou, která vám představí deset méně známých výživových mýtů a vysvětlí, proč není dobré dát na první úsudek nebo názory influencerů.

Celkem 11 částí

1. Detox
2. Snídaně a nastartování metabolismu
3. Margaríny a rakovina
4. Vodíková voda
5. Vznik nemoci
6. Slazení datlemi
7. Negativní kalorie
8. Odmaštění žaludku
9. Superpotraviny
10. Káva a hubnutí
11. Shrnutí mýtů ve výživě

Co se naučíte?

  • Jak je to s detoxem a co v těle dělá
  • Zda je snídaně nejdůležitější jídlo dne
  • Co byste měli vědět o margarínech, cukru nebo kávě
  • O potravinách, které by měly podporovat hubnutí
  • Jak je to se superpotravinami nebo kávou na hubnutí
  • Jaké mýty jsou spojené s nemocemi a našimi orgány

Andrea Mokrejšová

nutriční terapeutka a trenérka FITFAB Strong
Andrea Mokrejšová je jednou z lektorek online fitness programu FITFAB Strong. Na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy vystudovala obor nutriční terapeut a aktuálně dokončuje obor nutriční specialista. Jako nutriční terapeutka pracuje na oddělení nefrologie v Berouně. Věnuje se jak léčebné stravě, zejména pacientům v predialýze, dialyzovaným pacientům a diabetikům, tak stravě preventivní. Provozuje také nutriční poradenství pro klienty, kteří se snaží upravit svůj jídelníček nebo mají zájem o sestavení jídelníčku na míru s různými cíli.