DomůFitnessJak na úzkosti a uvolnění hrudníku

Jak na úzkosti a uvolnění hrudníku

Trápí vás úzkosti? Bolí vás po celém dni hlava nebo záda? Pak si tuto lekci nenechte ujít. Radek Laci má své osobní kouzlo a vysvětlí vám, jak se díky uvolňovacím cvikům můžete zbavit napětí v těle. Prakticky a na ukázkách si vysvětlíme, jak má vypadat správné postavení těla při cvičení a na co si naopak dávat pozor. Povíme si také, jak pracovat s úzkostmi a jak se jim postupně naučit předcházet.

Celkem 6 částí

1. Uvolňovací pozice škorpiona
2. Pozice žeber při cvičení
3. Uvolnění hrudníku
4. Modifikace škorpiona
5. Stoj na jedné noze
6. Jak bojovat s úzkostí

Co se naučíte?

  • Proč je kromě fyzické stránky potřeba pečovat i o tu psychickou
  • Jak správně provádět netradiční uvolňovací cviky
  • Jak můžete cvičením zklidnit tělo a mysl
  • Jak vnímat své tělo a pracovat s ním správně
  • Proč je správné postavení těla základ a jak vypadá
  • Jak se zbavit či předejít úzkostem z každodenního shonu

Radek Laci

osobní a rehabilitační trenér, manuální terapeut
Jak o sobě Radek sám říká, jeho posláním je skrze svou životní cestu motivovat a inspirovat lidi k boření všech fyzických i psychických hranic, které jim brání žít svůj život naplno a nezávisle. Lekce s Radkem jsou více zážitkem než obyčejnou lekcí. Ve svých videích popisuje základní a mediální součásti fungování těla, bez kterého nelze vykonávat správný pohyb, ať už v rámci rehabilitace nebo profesionálního sportu. Tělo máme jen jedno, jen sportů vykonáváme více, nechává se slyšet. Ve videích vše popisuje tak, aby to bylo pochopitelné jak pro laickou veřejnost, ale vzali si z něj své i pokročilí sportovci. Z Radka sálá klid a vyrovnanost, kterou dokáže i přes obrazovky přenést až k vám do obýváku.