DomůNutriIIFYM – flexibilní stravování

IIFYM – flexibilní stravování

Možná jste zkratku IIFYM zaznamenali, ale stále si nejste jisti, co takové flexibilní stravování obnáší. Ladislav Žatečka vám ukáže výhody i nevýhody tohoto výživového směru a na jejich základě se můžete rozhodnout, zda by vám flexibilní stravování vyhovovalo, nebo ne. Pokud jste pro IIFYM již rozhodnuti, napovíme vám, jak co nejlépe začít a vyvarovat se všech chyb, aby pro vás byl tento směr výživově přínosný a dlouhodobě udržitelný.

Celkem 8 částí

1. Co je IIFYM
2. Makroživiny a jejich význam
3. Mikroživiny a jejich význam
4. Výhody IIFYM
5. Nevýhody IIFYM
6. Jak s IIFYM začít
7. Počítání energetického výdeje
8. Počítání maker

Co se naučíte?

  • Co je cílem flexibilního stravování a jaké jsou jeho zásady
  • Jaký je význam příjmu makroživin a mikroživin
  • Kdy a proč s flexibilním stravováním začít a na co si dát pozor
  • Jak je to s počítáním energetického výdeje a počítáním maker

Ladislav Žatečka

výživový specialista a trenér
Láďa je aktivní sportovec a trenér, ale jeho hlavní vášní je výživa. Vystudoval obor výživy na České zemědělské univerzitě, kde také získal mezinárodní zkušenosti v Německu, Izraeli, Belgii a dalších zemích. Mimo to přednášel například i na mezinárodní konferenci ve Švédsku. V současnosti vede společnost LIFE TEST, která se zaměřuje na personalizovanou výživu s pomocí genetické analýzy. Zároveň se v tomto oboru rozvíjí na doktorském studiu, kde se zabývá výzkumem genů spojeným s rizikem obezity.