Cukry, tuky a mouka

Cukry, tuky a mouka

Je cukr opravdu zabiják? Existují vhodnější sladidla, kterými ho lze nahradit? Vše vám vysvětlí odbornice na kvalitu potravin Karolína Fourová. Naučíte se také, podle čeho si vybírat oleje a do jakých pokrmů je přidat. Ne na všechny typy zpracování se totiž hodí ten samý. Zjistíte také, jak si vybrat vhodnější pečivo a proč má takový výběr smysl.
Je cukr opravdu zabiják? Existují vhodnější sladidla, kterými ho lze nahradit? Vše vám vysvětlí odbornice na kvalitu potravin Karolína Fourová. Naučíte se také, podle čeho si vybírat oleje a do jakých pokrmů je přidat. Ne na všechny typy zpracování se totiž hodí ten samý. Zjistíte také, jak si vybrat vhodnější pečivo a proč má takový výběr smysl.
1.
Existuje zdravý cukr?
2.
Složení sladidel a sirupů
3.
Přehled nejčastějších sladidel
4.
Jak sladit zdravěji
5.
Jak vybírat tuky a oleje
6.
Použití jednotlivých tuků
7.
Kokosový olej a palmový olej
8.
Bílá vs. celozrnná mouka
9.
Jak vybírat pečivo

Co se naučíte?

  • Která sladidla jsou vhodná a v jakém množství je konzumovat
  • Zda existuje zdravý cukr
  • Které tuky a oleje vybírat a jak je používat
  • Rozdíl mezi bílou a celozrnnou moukou
  • Praktické tipy, jak vybírat pečivo

Ing. Karolína Fourová

odbornice na výživu a kvalitu potravin a food blogerka
Karolína je inženýrkou v oboru výživy a kvality potravin. Již během studia pracovala jako odborník na výživu v renomované české organizaci a nyní vyvrací výživové mýty, edukuje veřejnost o správném stravování, nakupování a výběru potravin prostřednictvím Instagramu. Lásku k jídlu a focení a zdravý postoj ke stravování propojila díky blogu Nejez blbě. Jelikož tráví více času v kuchyni než v chemické laboratoři, patří mezi nejsledovanější české food blogery. V současné době působí jako gastronomická novinářka.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Podívejte se na naše newslettery.
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.