Pohyb a zdravotní omezení

Pohyb a zdravotní omezení

Pohyb je bezpochyby jednou z nejdůležitějších složek zdravého životního stylu. Co ale dělat, pokud nás omezují zdravotní komplikace, které nám sportování ztěžují? Dita Podhadská vám poradí, jak v takovém případě cvičit, na co si dát pozor nebo jak se vrátit ke cvičení po úrazu či nemoci.
Pohyb je bezpochyby jednou z nejdůležitějších složek zdravého životního stylu. Co ale dělat, pokud nás omezují zdravotní komplikace, které nám sportování ztěžují? Dita Podhadská vám poradí, jak v takovém případě cvičit, na co si dát pozor nebo jak se vrátit ke cvičení po úrazu či nemoci.
1.
Než začneme s pohybem
2.
Zdravotní omezení
3.
Cukrovka
4.
Vysoký krevní tlak
5.
Astma
6.
Epilepsie
7.
Cvičení a nemoc
8.
Cvičení a úraz

Co se naučíte?

  • Co si rozmyslet, než se pustíte do sportování
  • Jak cvičit s cukrovkou, vysokým krevním tlakem, astmatem či epilepsií
  • Zda a případně jak cvičit při nemoci
  • Jak se postupně navrátit ke sportu po úrazu

Mgr. Dita Podhadská, DiS.

lektorka první pomoci, záchranářka a outdoorová nadšenkyně
Dita vystudovala nejdříve zážitkovou pedagogiku a skrz vzdělávání dospělých se dostala ke kurzům první pomoci. První pomoci se pak začala věnovat i profesně jako zdravotnický záchranář (má zkušenosti z terénu i dispečinku zdravotnické záchranné služby). V organizaci ZDrSEM vede primárně kurzy outdoorové první pomoci, ve kterých se snoubí láska k přírodě s řešením krizových situací. Společně s týmem podobných nadšenců se snaží posunout vzdělávání v první pomoci mezi základní dovednosti, které by měl umět každý z nás. Kurzy realizuje nejen v přírodě, ale také ve firemním prostředí.

Každý měsíc tipy na články, rozhovory a další vzdělávání

Kliknutím souhlasíte se zpracováním osobních údajů
Podívejte se na naše newslettery.
Na této stránce používáme cookies. Nezbytné můžeme využívat vždy, s těmi ostatními (marketingové a analytické) ale musíte souhlasit. Více se dozvíte zde.